U-Kiss @ Idol Star Athletics Championship

January 24, 2011 § 36 Comments

Credits: kissmeukiss + news sites + rocketboxx.net + ukisspersianclub

§ 36 Responses to U-Kiss @ Idol Star Athletics Championship

  • Yas says:

    عکسا خیلی جالب بودن ، واقعا ممنون

  • Yas says:

    آره گلم چند روزی سرم شلوغ بود ، نتونستم با نت کار کنم ، منم دلم خیلی برات تنگ شده بود ، امروزا هم یه خط در میون میتونم بیام و به وب ها سر بزنم ، حالم واقعا گرفته

    • triplekissme says:

      eshkal nadre khosh halam ke omadi.
      chera halet gerefte(fozoli nemikonama,faghat khastam ye chizi porside basham)

  • Yas says:

    نه عزیزم چه حرفیه ، چون امروزا سرم شلوغه و اصلا نمیتونم کار های مورد علاقم رو انجام بدم ، مثلا من الان بیشتر از یه ماهه که برنامه ی
    All About You
    رو ندیدم ، شنیدم که این برنامه شده
    Radio School
    من 4شنبه ها روز سختیه واسم اصلا وقت ندارم آریرانگ ببینم و تکرارشم همین طور
    راستی از الکس چه خبر ؟؟ شنیدم چند وقت پیش گفته یکی که خیلی بهش اعتماد داشته بهش خیانت کرده ، قضیه چیه ؟ من خیلی ناراحت شدم اصلا دلم نمیخواد الکس ناراحت و نگران باشه

    • triplekissme says:

      😦 are all about you shod real school,vali eine ghabl ghashang nist,hamash daran name mikhonan….
      xander 6roze ke tweet nazashte.to weibo neveshte bod ke yeki behes khianat karde 😦 mosalaman hich kas neidone mozo chie vali omidvaram halesh khob bashe

  • Yas says:

    وای نه منو نترسون ، یعنی ممکنه اعضا با هم مشکلی پیدا کرده باشن ؟؟ خدایا هزار تا فکر داره از ذهنم عبور میکنه چرا باید 6 روز ازش خبری نباشه ، واقعا نگران شدم ، نکنه قضیه مربوط به یه دختر باشه ؟؟؟ از اون مسائل عشقی ! تو چی فکر میکنی ؟؟ این جوری نیست نه ؟؟

    • triplekissme says:

      na baba in fekro nakon,ma ke nemidonim daghighan chi shode,fagha inke narahate.vali babash gofte halesh khobe va faghat yekam bayad fek kone(?) dar morede mozoe dokhtar hichi nemidonam vali fek nakonam ye hamchin mozoii bashe.
      hich kodom az aza to twitter chizi nemigan ke baghi befahman che khabare.

  • Yas says:

    آره ، حتما یه چیز خصوصی بینشون هست ، با اینایی که گفتی آروم تر شدم ، امیدوارم الکس هم دوباره شاد شیطون بشه
    حالا بگذریم از اس اس چه خبر ؟ شنیدم یه گروه دیگه به نام
    ss502
    قراره بیاد ، کار درستی نکردن که یه همچین اسمی رو واسه گروه انتخاب کردن ، هنوز اس اس ما هست و این اسم خیلی شبیه اسم گروه بچه هاست

    • triplekissme says:

      doroste harchie zod hal mishe o xander dobare halesh khob mishe.
      khandam migire be ss502 fek mikonam,in DSP vaghean donbale dardesar migarde…mondam in esm che mani mide!!! masalan mikhan ba ss laj konan
      khobe ke jung min mini album dad o ta alanam kheili khob pish rafte.baghie aza ham ta chand vaght dg albume khodeshono midan biron o bad ba ham kar mikonan

  • Yas says:

    آره انگار میخواد باهاشون لج کنه ، واقعا این اسم معنی ای نداره آخه شنیدم اونا هفت نفرن ، هر چی باشن به پای اس اس نمیرسن ، انشا الله با این آلبومشون میترکونن

    • triplekissme says:

      ina harkari bokonan nemi2nan sso kharab konan,faghat baes mishan gorohi ke hata hanoz karesho shoro nakarde mokhalef peida kone…
      are ontor ke man fahmidam felan 7 nafaran.
      ishala ke miterekonan o tarafdarashono khosh hal mikonan

  • Yas says:

    آره درسته بعد که گروه
    ss502
    کارشو شروع کنه واسش بد میشه و میگن تقلید کرده ، هنر نداشته یه اسم با معنی قشنگ و خوب واسه خودش انتخاب کنه
    خب دیگه در مورد چی صحبت کنیم ؟؟

    • triplekissme says:

      daghighan…digeee aha hyung jun 2roz pish rafte bod fan meetinge jung min,chanta ahang ba ham khondan o baz tom o jerry shodan 🙂

  • Yas says:

    آخی ، منم جونگ مین رو خیلی دوست دارم ، ولی خیلی ناراحتم که نتونستم مینی آلبومشو دانلود کنم ، فعلا نمیتونم، ولی باید ببینم چی کار کرده ، پس دارن خوب پیش میرن ،حتما موفق میشن الان خیلی احساس خوش حالی میکنم

    • triplekissme says:

      manam bezor tonestam mv va ahangsho dl konam vali vaghean ali kar karde.omidvaram be2ni dl koni.manam vaghti khabarashono didam kheili khosh hal shodam

  • Yas says:

    خوش حالم که کارشو عالی انجام داده ، ولی نهایت تلاشمو میکنم که یه جوری دانلود کنم ، امیدوارم بزودی بتونیم آلبوم گروه رو دانلود کنیم ، وای فکر کردن بهش هم خیلی هیجانیه

    • triplekissme says:

      are man vaghti ejraye jungo to kbs didam nemi2nestam arom beshinam,vaghti mikhast khodeshi moarefi kone bazam maskhare bazi dar miavord ❤

  • Yas says:

    وااااای مهرانوش جونم دیدی ؟؟؟؟؟ الکس تویت کرده وای خیلی عجیب حرف زده من داره گریم میگیره ، نمیدونم چی بگم خیلی عجیب شده من تو یکی از فن کلاپ ها دیدم ، دارم دیوونه میشم نمیدونم چی کار کنم ، آخه چرا این جوری شده ؟؟؟؟؟

  • Yas says:

    هستی ؟؟؟؟؟؟؟ وای من واقعا شوکه شدم

  • triplekissme says:

    Nemi2nam beram twitter

  • Yas says:

    bashe alan migam :
    Im not trying to escape from anything, just that, i need some time to calm down, to get used to everything around me, to analyze and know the people around me again.
    My mind is blank, my heart is already numb, i have no strength to think about anything, no mood to feel anything.
    i just want to follow what GOD tells me to do, one step at a time…
    Only smart people will understand the reason on why i use chinese to post on Weibo…

    • triplekissme says:

      man vaghean nemifahmam chi mige,haminjorish narahat bodam inam ke khondam dige nemidonam chi begam.
      Mishe ino bezaram to web?

  • Yas says:

    واقعا ببخشید اگه دیر جواب دادم ،اصلا نمیدونستم چه جوری بنویسم

  • triplekissme says:

    Na eshkal nadare manam ba type kardan moshkel daram emroz

  • Yas says:

    خب این چیزیه که الکس گفته ، هر نویسنده ای میتونه بذاره تو وبش
    میدونی یکی از دوستام گفت شاید منظور الکس از این که گفته آدمای باهوش میتونن بفهمن چرا چینی مینویسم اینه که شاید کسی که بهش خیانت کرده چینی بوده البته این یه حدسه

    • triplekissme says:

      Mer30.are momkene dalilesh in bashe vali ma nemi2nam befahmam chetor yeki mi2ne kari bokone ke enghad xander narahat beshe?

  • Yas says:

    خواهش میکنم ، کاری نکردم ، آره خب ما نمیتونیم هیچ حدسی بزنیم ، ولی خیلی حرفاش ناراحت کننده بود ، اما خوشبختانه دوستای خوبی داره که میتونن کمکش کنن، من که برای اون کسی که با الکس همچین کاری کرده متاسفم ، آخه چه کسی دلش میاد ؟؟؟؟؟

    • triplekissme says:

      Are khob motmaenan baghie behesh komak mikonan ke halesh behtar beshe.nemi2nam chize khasi dar morede kasi ke xandero narahat karde begam chon har chizi momkene….vali kolan bayad kheili shkhse mohemi bode bashe ke enghad ro Xander asar gozashte

  • Yas says:

    آره خب ، راستی من یه معذرت خواهی بهت بدهکارم امشب تو خبرای خوب رو برام گفتی و من خبر بد رو ، واقعا ببخشید
    در هر حال امیدوارم هر چه زودتر بشه همون الکس خوشحال سابق

    • triplekissme says:

      In che harfie,dastet dard nakone ke gofti hade aghal ye khabari dar morede xander shenidam….mer30
      Are ishalla harchi zodtar halesh khob mishe o mesle ghabl mishe.

  • Yas says:

    خجالتم دادی ، خواهش میکنم ، منم به خاطر همه چیز ازت ممنونم

  • Yas says:

    خوشحالم که امشب با هم صحبت کردیم ، شب به خیر ، امیدوارم خواب های خوب ببینی ، خواب خوشحالی الکساندرو این که همگی داریم به آهنگ های قشنگ آلبوم جدید دبل اس گوش میدیم و شادی میکنیم ، فکر کن چه خوب میشه
    GOOD NIGHT
    BYE
    ^o^

    • triplekissme says:

      manam hamintor.
      Che khabi beshe on khabi ke hame tosh bashan….behtarin khab 😉
      To ham khabaye khob bebini.
      Shab bekheir,bye.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading U-Kiss @ Idol Star Athletics Championship at u-kiss iranian fanclub.

meta

